Gadżety reklamowe z największym potencjałem reklamowym, czyli jakie?
15 września 2017

Długopis czy pióro – czym pisać?”

Dla niektórych nie ma różnicy pomiędzy pisaniem ołówkiem, piórem, czy też zwyczajnym, reklamowym długopisem. Inni dostrzegają niuanse każdego z tych rozwiązań i preferują jeden konkretny. Są też tacy, którzy lubią zmiany lub też szczególnie stronią od jednej z opcji, pozostałe uznając za wystarczająco komfortowe. Faktem jest, że jako społeczeństwo coraz rzadziej stosujemy pismo odręczne – poza szkołą, podpisywaniem się na dokumentach oraz zostawianiem sobie karteczek na lodówce. Nie zmienia to jednak faktu, że jesteśmy przyzwyczajeni do jego stosowania, więc nawet po dłuższej abstynencji bez problemu wracamy do starych nawyków.

Długopis czy piór? Trudne pytanie. Użycie pióra, zwłaszcza ze stalówką, a nie kulkowego, zaleca się często na etapie wyrabiania swojego charakteru pisma w pierwszych klasach szkoły podstawowej. W dorosłym życiu jest to natomiast oznaka prestiżu kojarzącego się z wysoką pozycją. Długopis zaś wypada w praktyce zdecydowanie częściej, jako funkcjonalne i proste rozwiązanie (podobnie jest z piórem kulkowym). Żaden produkt, jeśli jest złej jakości, nie będzie spełnia oczekiwań swojego użytkownika, więc warto zastanowić się po prostu co jest dla nas wygodniejsze w obsłudze – to się czuje podczas pisania, zwłaszcza jeśli chodzi o kształt liter oraz płynność ich stawiania.