Długopis czy pióro – czym pisać?”
15 września 2017
Jakość oraz funkcjonalność – najważniejsze cechy w przypadku gadżetów reklamowych
15 września 2017

Gadżety reklamowe z największym potencjałem reklamowym, czyli jakie?

Planując kampanię promocyjną firmy i marki mają do wykorzystania bardzo wiele kanałów by dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. Jedni wybiorą media, inni zaś postawią na mniej lub bardziej bezpośredni marketing, a właśnie do tej grupy należą gadżety reklamowe.

Kojarzy je każdy, gdyż otrzymujemy je przy okazji targów, promocji a nawet jako nagrodę w konkursie, jeśli należą do tych bardziej luksusowych. Niejednokrotnie natomiast firmy idąc po najmniejszej linii oporu inwestują w „to co mają wszyscy” lub w całkowicie nieodpowiednie produkty promocyjne, które nie osiągną zbyt dużego efektu poza tym, że każdy odwiedzający stoisko targowe otrzyma plastikowy i tani długopis z logo wystawiającego. Jak więc wybrać gadżety reklamowe by ten rodzaj promocji miał w ogóle sens i by naprawdę zainteresować klientów?

Długopis wcale nie musi być tani i plastikowy – to po pierwsze. Popularność niektórych gadżetów promocyjnych wynika z ich skuteczności, dlatego artykuły piśmienne są w cenie. Może nie korzystamy z odręcznych notatek już tak często, jednak wciąż nie zatraciliśmy w sobie tej umiejętności, którą w przyszłości mogą odebrać nam komputery. Potencjał jest, warto więc by go odpowiednio wykorzystać – nawet długopis reklamowy może nieść ze sobą wiadomość, iż firma, której logo na nim widnieje, jest godna zaufania i rzetelna.