Czy opłaca się inwestować w długopisy reklamowe?
15 września 2017

Na jakie gadżety reklamowe warto zwrócić uwagę?

Pierwsza zasada doboru gadżetów reklamowych to zakup takich elementów, które mogą spełniać potrzeby potencjalnego klienta. W myśl zasady, że dla klientki salonu kosmetycznego bardziej nadaje się brelok z lusterkiem niż długopis z poziomicą, można dość łatwo doprecyzować czego właściwie potrzebujemy do skutecznego marketingu bezpośredniego. Z ciekawszych przykładów można by tu wymienić np. pendrive w kształcie opaski na nadgarstek, pendrive-długopis, brelok z ciśnieniomierzem samochodowym, kompasem, czyścikiem do ekranu, kubki Magic zmieniające kolor pod wpływem ciepła, pluszaki reklamowe, czy też takie EKO-gadżety, jak ładowarka słoneczna w formie drzewka.

Pozostając w obszarze eko-gadżetów nie trudno zauważyć, że same długopisy, pióra i ołówki podążają współcześnie dość mocno w tę stronę. W jaki sposób? Oferując klientom drewniane obudowy lub tez takie wykonane ze sprasowanego papieru z recyklingu. Elementy z tworzywa sztucznego ograniczone są tu zaś do minimum, dlatego jeśli danej firmie zależy na promowaniu ekologicznej postawy i jednocześnie szuka ekonomicznego rozwiązania to obranie takiej ścieżki może być dobrym pomysłem.