Gadżety reklamowe z największym potencjałem reklamowym, czyli jakie?
15 września 2017
Czy opłaca się inwestować w długopisy reklamowe?
15 września 2017

Jakość oraz funkcjonalność – najważniejsze cechy w przypadku gadżetów reklamowych

Ktoś, kto otrzyma gadżet reklamowy i ma go skojarzyć z naszą firmą, powinien znaleźć w nim wartość użytkową, którą będzie mógł regularnie wykorzystywać. Nie ważny jej rozmiar tylko funkcjonalność, a ta z kolei musi wiązać się z odpowiednią jakością. Gadżety promocyjne mają za zadanie wpływać na ocieplenie wizerunku i rodzić dobre skojarzenia. To, że reklamują daną markę to inna kwestia, ale jeśli są dobrze zaprojektowane to nie będziemy mieć oporów przed wprowadzeniem ich do swojej codzienności. Dobrym przykładem jest pluszowa poduszka, na której można umieścić między innymi logo firmy. Miejsce jego naszycia/znakowania jest jednak dokładnie wydzielone i nie wpływa na dziecięcą i miłą dla oka estetykę. To właśnie jest funkcjonalność i jakość, choć zwykły długopis czy brelok do kluczy również mogą takie być.

W przypadku artykułów piśmiennych przedsiębiorcy mają bardzo szeroki wybór, dlatego znalezienie odpowiedniego produktu promocyjnego w tej kategorii nigdy nie jest problematyczne. Zbyt często jednak zamiast indywidualnego wyboru zamawiane są tu modele tanie i takie „jak mają wszyscy”. Nie tędy droga. Wystarczy jednak, że długopis, ołówek czy pióro będą się wyróżniać i już samo logo firmy również bardziej zapadnie w pamięć.