Jakość oraz funkcjonalność – najważniejsze cechy w przypadku gadżetów reklamowych
15 września 2017
Na jakie gadżety reklamowe warto zwrócić uwagę?
15 września 2017

Czy opłaca się inwestować w długopisy reklamowe?

W szufladach naszych biurek walają się stare i zapomniane długopis reklamowe. Nie pamiętamy skąd właściwie je mamy. Kilka z nich jest już pewnie poległych w boju, gdyż szybko skończył się w nich tusz, ale mogą posłużyć jako egzemplarz na części zamienne. Oczywiście mają plastikową i tanią obudowę, a skuwka złamała się przy pierwszej próbie jej funkcjonalności. Zapewne były tanie i dlatego firma się na nie zdecydowała, ale co można powiedzieć o marce, która tak lekceważy sobie jakość własnej promocji wśród klientów? Nie musi jednak tak być gdyż firmy zajmujące się dystrybucją i produkcją gadżetów reklamowych coraz częściej dbają również o poziom tychże rozwiązań.

Nawet w przypadku długopisów można wybrać ciekawe modele, które oferują dodatkowe profity w postaci: metalowej obudowy, grawerowania logo na metalowych elementach, większą trwałość oraz wykorzystanie materiałów ekologicznych (czyli długopisy reklamowe z drewnianą obudową). Innym wyznacznikiem dobrego długopisu promocyjnego jest połączenie jakości i wielofunkcyjności, czyli np. kilka kolorów wkładu w ramach jednego długopisu, poziomica, linijka, latarka LED czy końcówka touch pen. Podobnie jest w przypadku breloków do kluczy, które ponadto mogą jeszcze połączyć ciekawą formę z funkcjonalnością, jak latarka z otwieraczem do butelek.